Wielokanałowy system obsługi zgłoszeń
Debesis Sp. z o.o.
Młynarska 39/4B
05-500 Piaseczno
województwo: mazowieckie
dane do gps: 52.0779753, 21.0319121
NIP: 793-162-47-81
REGON: 180840298
numer telefonu: +48 22 699 99 09
adres WWW: debesis.pl
mail: biuro@debesis.pl
Sprawdź, jak do nas trafić
Usługi
Osoby prowadzące biznes w wielu przypadkach mierzą się z różnymi trudnościami w tym, chociażby, z pozyskaniem klientów lub zbudowaniem odpowiedniego systemu, ułatwiającego komunikację w przypadku reklamacji oraz innych zapytań. Wówczas świetnym rozwiązaniem okazuje się system obsługi zgłoszeń od firmy Debesis Sp. z o.o., dostosowany do charakteru przedsiębiorstwa oraz oferowanych przez niego usług lub produktów. Ułatwia to wdrożenie wielokanałowej komunikacji poprzez telefon, SMS, e-mail czy też formularze online, aby klienci mogli wybrać odpowiednią dla siebie formę kontaktu.
Sprawna komunikacja z klientami
Nowoczesne systemy obsługi umożliwiają prowadzenie efektywnych i zróżnicowanych interakcji. Wielokanałowe rozwiązania od marki Debesis Sp. z o.o., integrujące różne sposoby komunikacji, takie jak telefon, e-mail, SMS-y czy formularze internetowe, zapewniają firmom elastyczność w kontaktach z klientami. Zaawansowane funkcje, w tym np. kompleksowy system obsługi zgłoszeń, systemy ticketowe lub centrala telefoniczna VoIP, przyczyniają się ponadto do sprawniejszej obsługi zgłoszeń, spełniając potrzeby konsumentów i wspierając realizację zdefiniowanych wcześniej założeń sprzedażowych.
Opis pełnej oferty: Więcej
Godziny otwarcia:
Poniedziałek | 08:00-19:00 |
Wtorek | 08:00-19:00 |
Środa | 08:00-19:00 |
Czwartek | 08:00-19:00 |
Piątek | 08:00-19:00 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
Podobne wpisy z tej kategorii:
Biznes, Postęp, Innowacje
Oferta firmy